KONGAMEK

INTEGRITEITSBELEID

Beleid, GDPR, verkoopvoorwaarden en certificaat.

Privacybeleid

Uw persoonsgegevens worden door ons (Kongamek AB) verwerkt en opgeslagen zodat we onze verplichtingen kunnen nakomen, contact met u kunnen opnemen of u informatie kunnen verstrekken. De verwerkte persoonsgegevens zijn voornamelijk gegevens die u direct of indirect hebt verstrekt toen u contact met ons opnam.

De informatie die we mogelijk verzamelen en verwerken is informatie zoals naam, telefoonnummer, e-mailadres en adresgegevens. U bepaalt zelf of u informatie aan ons wilt verstrekken. De gegevens worden alleen door ons verwerkt en in gevallen waarin we afhankelijk zijn van een derde partij om de levering te voltooien, zak deze ze verwerken. Wij verwerken de informatie te verwerken zolang u klant bent of toegang wilt hebben tot onze informatie of aanbiedingen.

U heeft het recht, volgens de §26 van de Wet bescherming persoonsgegevens (1998:204), om één keer per kalenderjaar, na een schriftelijke aanvraag bij ons, gratis op de hoogte te worden gesteld van de persoonsgegevens die wij van u hebben en hoe wij deze verwerken. U heeft ook het recht op grond van artikel 2 van de Wet bescherming persoonsgegevens om correcties aan te vragen met betrekking tot persoonsgegevens die wij over u verwerken. U heeft ook het recht om uw schriftelijke toestemming in te trekken. Als u van mening bent dat uw persoonsgegevens onjuist zijn verwerkt, heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit (Datainspektionen)

 

Cookiebeleid

www.kongamek.se, onze openbare website, kan net als vele andere websites, informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Deze informatie die betrekking kan hebben op u, uw interesses of uw internetapparaat (computer, tablet of mobiel) wordt voornamelijk gebruikt om te zorgen dat de website naar wens functioneert en om u een meer persoonlijke ervaring van het web te geven, daarnaast worden uw eerdere keuzes onthouden.

 

Cookies voor prestaties

Deze cookies helpen ons om te begrijpen hoe bezoekers de site gebruiken, zodat we kunnen beoordelen hoe deze werkt en hoe we de site kunnen verbeteren. Zo kunnen we met deze cookies bijvoorbeeld achterhalen welke webpagina's het meest en het minst populair zijn. Ze meten het aantal bezoekers, hoe lang bezoekers op de site doorbrengen en hoe ze de weg ernaar toe hebben gevonden. Hierdoor leren we waar we goed in zijn, wat we beter kunnen doen en kunnen we ervoor zorgen dat de pagina's sneller worden geladen en correct worden weergegeven. We gebruiken ook pixeltags om te werken met gesegmenteerde marketing. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat u als gebruiker de relevante informatie van ons ontvangt.

Alle informatie die door deze cookies wordt verzameld, is anoniem en niet gekoppeld aan persoonlijke informatie over u.

 

Opt-out cookies

Als ons gebruik van cookies voor u een probleem vormt, kunt u stappen ondernemen om te voorkomen dat ze worden gebruikt. U kunt ook de instellingen in uw browser wijzigen om bepaalde soorten cookies te blokkeren.

Voor meer informatie over hoe dit werkt, kunt u bij helpgegevens van uw browser kijken.

 

Gebruik van digitaal materiaal

Het komt voor dat Kongamek foto's en video's maakt op speciale evenementen, zoals ontmoetingen met klanten en beurzen. Dit materiaal kan worden gebruikt op de website van het bedrijf en andere digitale media om het bedrijf te promoten. In het geval dat u in foto's of films verschijnt en niet gezien wilt worden, heeft u het recht om bezwaar te maken tegen uw verschijnen. Als u niet wilt verschijnen in de informatie en marketing van Kongamek, neem dan contact met ons op. Al het materiaal waarin u verschijnt, wordt vervolgens bewerkt, vervangen of verwijderd.

 

Whistleblowing - report an observation

Read more here >

Verkoopvoorwaarden

  1. Deze algemene verkoopvoorwaarden gelden als er geen andere afspraken zijn gemaakt tussen Kongamek AB en de klant.

  2. Schriftelijke aanbiedingen van Kongamek AB zijn 30 dagen geldig en zijn exclusief BTW.

  3. Transport, Europallets en verpakkingsmateriaal worden gespecificeerd en apart in rekening gebracht op de nota.

  4. Het volgende geldt voor goederen die worden geretourneerd: Alleen retouren waarbij Kongamek nalatig is geweest, zoals een fout in de behandeling of fabricagefouten, worden zonder extra kosten voor de klant geaccepteerd. Alle andere retourzendingen worden gecrediteerd voor het factuurbedrag aan de klant (artikelwaarde) minus 20%. Daarnaast zijn de kosten voor verpakking en versturen voor rekening van de klant. In geval van fouten bij het plaatsen van bestellingen die resulteren in retourzendingen, moeten deze binnen 5 werkdagen aan Kongamek worden gemeld. De klant is verplicht om de goederen bij aankomst te controleren en eventuele schade te noteren op het ontvangstbewijs dat zij ondertekenen. Opmerking! Retourzendingen moeten in onbeschadigde originele verpakking zijn. In geval van schade aan het product worden de herbewerkingskosten voor terugbrengen naar de originele staat in rekening gebracht.

  5. Betaling moet plaatsvinden binnen 30 dagen na de factuurdatum. De rente die wij in rekening brengen op betalingsachterstanden is 18%. (The delivered goods remain the property of Kongamek AB until full payment has been received.)

  6. Kongamek behoudt zich het recht voor om prijzen te wijzigen in geval van wijzigingen in belastingen, invoerbelastingen of andere openbare lasten.

  7. Kongamek biedt een garantie van 5 jaar op haar standaardproducten voor materialen en fabricagefouten. Normale slijtage tijdens gebruik van de producten valt niet onder de garantie.

  8. Indien Kongamek door een arbeidssituatie bij zijn of haar leveranciers, zoals staking, sluiting, brand, oorlog of iets dergelijks waarover Kongamek geen controle heeft, wordt verhinderd om zijn verplichtingen jegens de klant na te komen, is Kongamek niet aansprakelijk voor schade.

 

Bedrijfsbeleid

Het strategiedocument voor het bedrijf vormt de basis voor de ontwikkeling op korte en lange termijn. Hierbij is transparantie belangrijk om ervoor te zorgen dat de strategische werkzaamheden uitgevoerd en opgevolgd worden.

Het beleid van het bedrijf is om altijd alle processen in het bedrijf te verbeteren om te kunnen voldoen aan de eisen die onze stakeholders stellen aan de producten die we ontwikkelen, produceren, opslaan en leveren. Het handhaven van een hoog serviceniveau (kwaliteit en levertijd) is belangrijk. Onze partners zijn daarom van strategisch belang en het bedrijf wil onze leveranciers en hun prestaties continu verder ontwikkelen.

Bij productie, assemblage en ontwikkeling zorgt het bedrijf er door voortdurende verbetering en preventieve acties voor dat de werkzaamheden steeds minder druk leggen op de interne en externe omgeving. We zullen onder andere werken aan het verbeteren van ons materiaalgebruik en onderzoeken de mogelijkheid om energiezuiniger te worden. De bescherming van het milieu is belangrijk en onze producten zijn voor een groot deel recyclebaar.

Het bedrijf zal voldoen aan de huidige wetgeving met betrekking tot de interne en externe omgeving en zal gemaakte afspraken nakomen. Door opleiding van medewerkers zal het bedrijf ervoor zorgen dat de wil om individueel verantwoordelijkheid te nemen voor kwaliteit, milieu en werkomgeving wordt versterkt.

Het managementteam is ervoor verantwoordelijk dat beleid en doelstellingen op alle niveaus binnen het bedrijf begrepen, toegepast en gehandhaafd worden.

De werkzaamheden op het gebied van milieu, kwaliteit, arbeidsomgeving en financiën moet hand in hand gaan en leiden tot succes voor het bedrijf.

 

Certificaat

Certificate ISO 9001 & 14001 : 2015.pdf

FTI Anslutningsbevis 2019.pdf

REACH Declaration.pdf

Enkla Elbolaget Klimatdiplom 2018.pdf